web analytics

Ηρακλής – ΑΕΛ 0-1 Στιγμιότυπα Football League 26η Αγ. {5/4/2015}

Τα δικαιώματα των βίντεο ανήκουν αποκλειστικά στον Ote tv. Τα στιγμιότυπα είναι απο την μία και μοναδική κάμερ…

25 thoughts on “Ηρακλής – ΑΕΛ 0-1 Στιγμιότυπα Football League 26η Αγ. {5/4/2015}

  1. συγχαρητήρια στα παιδιά του οτε τβ

  2. δραμινε…και παλι ευχαριστω

  3. Αφού δεν έγινε μετάδοση,πώς υπάρχει το βίντεο;

  4. Οι παπαγάλοι που επέμεναν πως ήταν πέναλτυ, τώρα που είδαν το βίντεο,
    αλλάζουν γνώμη η τα σκατά μένουν ακέραια στον εγκέφαλο;
    ΑΕΛ ΟΛΕ. (πλεξίδα μπινέ πουτανας γιε)

  5. Μετά το οφσάιντ από πλάγιο,είδαμε και αυτό…Αρε ΑΕΛΑΡΑ μου τη τραβάς….

  6. Δεν ειναι δυνατον να εδωσε τετοιο πραγμα

  7. Δεν αξίζει να ασχοληθούμε άλλο για αυτό που έγινε. Ο Ηρακλής δεν διάλεξε
    αντίπαλο, ο Περόνε βάρεσε το πέναλτυ με αυτό τον τρόπο και πολύ απλά δεν
    του βγήκε. Ο Ηρακλής παραμένει ΚΑΘΑΡΟΤΑΤΗ ομάδα και είμαι πρόθυμος να το
    αποδείξω με επιχειρήματα σε όποιον θέλει. Ναι ήταν μια ήττα που μας
    στοίχησε και αγωνιστικά και ψυχολογικά αλλά μέχρι εκεί. Δεν γίνεται να
    βλέπουμε φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι
    Λαμιώτες που είναι και οι τελευταίοι που πρέπει να μιλάνε, δεν με
    ενδιαφέρει τι λένε οι συμπολίτες και δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο
    οποιοσδήποτε για την ομάδα μου. Εγώ ξέρω την αλήθεια και δεν μπορεί κανένας
    να μου την αλλάξει. Εξάλλου αυτή είναι η δουλειά των αντιπάλων, να
    χλευάζουν και να υπονομευουν.
    ΥΓ.1 Ο διαιτητής σφύριζε από το 80 και μετά Λαμία
    ΥΓ.2 Φυσικά και δεν είναι πέναλτυ.

  8. To sfyrixe k amesws o kamikazi xwris distagmo!!

  9. Ηταν πέναλτυ -και έπρεπε να δώσει και κόκκινη κάρτα
    και αυτόφωρο στον αμυντικό της Λαρισας.
    Φαταουλ με πακιστανικο καρτοκινητό.

  10. ντροπη και αισχος …κριμα για εσας απο την Αθηνα που θελατε και
    προσπαθησατε να βαλετε τη λαμια…ΑΕΛαρα…μπραβο στο οτε tv που παρα την
    επιθεση ειχε μια καμερα και στον Mike Loupnikis που ανεβασε το βιντεο για
    να βγει ολη η αληθεια προς τα εξω και να μην λενε τις χαζομαρες οτι ηταν
    στημενο για να νικησει η ΑΕΛ …αντε γεια…

  11. ok katalavame tosa xronia oti de mas thelete..toulaxisto kante to pio
    diakritika..euxomai sto diaithth na ta faei stous giatrous auta pou phre..

  12. Τετοιο πεναλτυ θα το ζηλευε και ο Γιαννακοπουλος

  13. Αρχίζει η τσαπού τώρα Ηρακλάκια.
    Όχι από του χρόνου αλλά απο τα πλέι οφ.
    Τέρμα τα σερί και τα ψέμματα.Τώρα τσαπού και κλάμα πάλι ξέρετε εσείς

  14. Μόνο στα μάτια ενός γαύρου είναι αυτό πέναλτι

  15. Ρεζίλι ρέφερι δεν υπάρχεί αυτό

  16. τι πεναλτυ εδωσε ο τυπος ρε χαχαχαχαχαχαχαχα

  17. Ο Ηρακλης, ανεξαρτητα απ΄το πεναλντι,δεν επαιξε μπαλα και με τον τροπο του
    εκατσε και εχασε.Ολοι ξερουμε οτι δεν ηθελε την Λαμια αντιπαλο αλλα την
    Λαρισσα.Αυτες οι καταστασεις μαζι με τα στημενα ειναι που με εκαναν να
    αηδιασω τελειως με το ποδοσφαιρο και δεν ειμαι πια φιλαθλος καμιας ομαδας.Η
    παιζεις για την τιμη και τα χρωματα της φανελας που φορας αλλιως
    παρατατο.Οπως το 2004 που η Ιταλια βγηκε απ΄το euro γιατι Σουηδια και Δανια
    εφεραν ισοπαλια, το μοναδικο score που την αφηνε εξω απ΄το euro.Τετοιο
    ποδοσφαιρο να το χαιρεστε

  18. Ρε συ 14, γιατί δε σηκώθεις πάνω σαν ΑΝΤΡΑΣ και να πεις στη μυροφόρα “ΔΕΝ
    είναι πέναλτι”; ή γιατί δεν το έριξε έξω ο Πεπόνε, Καρπουζόνε πως τον λένε;;
    Μπρρρρρράβο πες το κι έτσι. Αφού τα κοράκια θέλουν να μας τρελάνουν, εσείς
    οι παίκτες πάρτε την κατάσταση στα χέρια και μη τους κάνετε τη χάρη. Σου
    έδωσαν μαϊμού φάουλ, πέναλτι, πλάγιο; Έξω τη μπάλα και πάμε για άλλα…

  19. λοιπον για να τελειωνουμε τετοια πεναλτυ εννοειται οτι δεν τα εχουμε αναγκη
    και ουτε πηραμε ποτε τετοιες φασεις απλα ετυχε…για να μην σφιγγονται
    καποιοι φετος θα ανεβουμε εμεις και η αεκ…οσο για καποιους
    οπαδους(χαχαχαχα)της λαμιουλας(της ποιας??????)αν θελουν να κλαφτουν για
    διαιτησια να πανε στον φιλο του αφεντικου τους…ξαφνικα η λαμιουλα(η
    ποια?????)εγινε ομαδα που χτυπαει ανοδο,ας ειναι καλα ο μαρινακης που εβαλε
    τον υπαλληλο του για προεδρο για να αποκτησει ενα ακομα παραρτημα…next
    year

  20. ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ!ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΔΙΑΛΕΓΕΙ
    ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΕ ΚΕΝΤΡΟ. ΦΟΒΕΡΟΣ!

  21. ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΜΑΖΙ!ΑΕΛΑΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΜΟ
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ!ΓΡΙΟΥΛΕΣ ΔΕΝ ΦΕΡΘΗΚΑΤΕ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ..ΕΛΑΤΕ
    ΛΑΡ1ΣΑ ΤΩΡΑ!

  22. Σωτηράκη στήριζε το σύστημα πουλημένε!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.